دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,تحقیق,گزارش کار,دانلود پاورپوینت,نمونه سوال,پرسشنامه

دانلود پاورپوینت بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

فاطمه سبحانی نیا | پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ب.ظ

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

 

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ شامل 37 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 37
حجم 4307 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

 

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

 

پاورپوینت بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ شامل 37 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

از سال ۱۳۹۰ که شرکت‌های بازاریابی شبکه ای با مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن کار خود را آغاز کرده‌اند، ظاهرا هیچ خطری سرمایه‌گذاران را تهدید نمی‌کند. با این حال، بر اساس مشاهدات و تحقیقاتی که تاکنون صورت گرفته، در امنیت شغلی و تضمین سودده بودن این نوع از کسب‌و‌کار جای تردید بسیاری وجود دارد. اغلب کسانی که جذب بازاریابی شبکه ای می‌شوند، در رؤیای کسب درآمد هنگفت هستند، آن هم درحالی که پا روی پا انداخته‌اند و پول پارو می‌کنند. به نظر شما رؤیای چند درصد از فعالان شبکه‌های بازاریابی محقق می‌شود؟

بازاریابی شبکه ای یکی از زیرمجموعه های رشته بازاریابی است که کانال فروش خود را بر شبکه های انسانی و اجتماعی استوار کرده است. در این شیوه، شما تعدادی از محصولات شرکت را خریداری کرده و در هر مکانی که می‌خواهید به فروش می‌رسانید و در ازای آن سود خود را دریافت می‌کنید. اما این پایان راه نیست. در واقع در این شیوه، مصرف کننده نیز می‌تواند کالاهای شرکت را بازاریابی کرده و در قبال آن سود دریافت کند. البته این شیوه ساختار خاص خود را نیز دارد. در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیرشاخه خود معرفی کند و هر چه زیر این زیرمجموعه بیشتر باشد و بیشتر فعالیت کند، سود بیشتری به شما می‌رسد.

این شیوه با ساختار هرمی ای که دارد شبکه ای از نیروهای انسانی را ایجاد کرده که به صورت تصاعدی بر آن افزوده می‌شود. تبلیغات نیز در این تکنیک به صورت چهره به چهره و کلامی صورت می‌گیرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاریابی شبکه ای چیست؟

بازاریابی چند سطحی (MLM) چیست

بازاریابی شبکه ای چگونه کار می‌کند

تفاوت بازاریابی شبکه ای با بازاریابی کلاسیک

تفاوت بین شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای

حکم شرعی بازاریابی شبکه ای

راهکار پیشنهادی FTC پیش از ورود به بازاریابی شبکه‌ای

ثروت بالا با بازاریابی شبکه ای؛ سراب یا واقعیت؟

چطور در بازاریابی شبکه ای برای تیمتان انگیزه ایجاد کنید

معیار های مهم در انتخاب شرکت های بازاریابی شبکه ای

لیست شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای

 

عنوان :  بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 37

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی