دانلود و خرید پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی سبز
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی سبز
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی سبز دارای 29 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 29 |
حجم | 691 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | پاورپوینت بازاریابی |
توضیحات کامل
فهرست مطالب :
بازاریابی سبز
تفاوت بازاریابی سبز و بازاریابی اجتماعی
تاریخچه بازاریابی سبز
تعریف بازاریابی سبز
فرایندهای اجرایی و روند انجام
مفاهیم مرتبط با بازاریابی سبز
دلایل اهمیت بازاریابی سبز
چه کسانی میتوانند از بازاریابی سبز استفاده کنند؟
مثالهایی از بازاریابی سبز موفق در دنیا
بخشی از متن پاورپوینت :
بازاریابی سبز
بازاریابی سبز Green Marketing به توسعه و بهبود قیمت گذاری، ترفیع و توزیع محصولاتی اطلاق میشود که به محیط آسیب نمی رسانند. بازاریابی سبز یک استراتژی بازاریابی است که از طریق ایجاد مزایای قابل تشخیص محیطی بر اساس آنچه که مشتری انتظار آن را دارد از محیط حمایت میکند. این مفهوم بویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان از اهمیت بیشتری برخوردار است. بازاریابان محیط زیست را در بسیاری از فعالیتهای بازاریابی مد نظر قرار داده اند. در این بین به طراحی محصول، بسته بندی آن و قیمت گذاری بر اساس سازگاری با محیط زیست میتوان اشاره کرد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
- ۹۹/۰۹/۱۵