دانلود پاورپوینت جامع و کامل تحلیل و بررسی بازاریابی مجدد
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی مجدد
پاورپوینت تحلیل و بررسی بازاریابی مجدد دارای 28 اسلاید با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 28 |
حجم | 544 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | پاورپوینت بازاریابی |
توضیحات کامل
فهرست مطالب :
بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ REMARKETING) ) چیست؟
چرا باید از بازاریابی مجدد استفاده کنیم؟
انواع مختلف بازاریابی مجدد
استراتژیهای بازاریابی مجدد (ریمارکتینگ)
ارسال محتوای کاربردی
تفاوت ریمارکتینگ و ریتارگتینگ
مزایای ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ
بخشی از متن پاورپوینت :
بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ (REMARKETING) چیست؟
شما در برنامههای بازاریابی خود روشهای مختلفی را به کار میگیرید تا بتوانید مخاطبان زیادی را به سمت سایت خود هدایت کرده و بیشترین ترافیک ممکن را دریافت کنید. اما لزوما نمیتوان انتظار داشت همه کاربران با وارد شدن به سایت شما خریدی را انجام دهند. این افراد بسته به نیاز خود به صفحات مختلف سر میزنند و برخی از آنها خرید خود را نهایی کرده و تعدادی دیگر بدون اقدامی خاص از سایت خارج میشوند.نکته مهم اینجاست که شما با استفاده از کوکیهای مرورگر میتوانید مسیر حرکت و اقدامات آنها را بررسی کنید و ببینید به کدام صفحات سر زده و از کدام محصولات بازدید کردهاند. براین اساس میتوانید با روشها و استراتژیهای مختلف دوباره آنها را در جاهای مختلف هدف قرار داده و بازاریابی کنید. در نتیجه به این کار بازاریابی مجدد (Remarketing) یا دوباره هدف گرفتن مخاطب (Retargeting) گفته میشود.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
- ۹۹/۰۹/۱۴